Oficialus pavadinimas: "Taisyk.lt", UAB

"Taisyk.lt", UAB Įmonės kodas 304540406

"Taisyk.lt", UAB PVM kodas LT100010949119 nuo 2017-06-06 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Taisyk.lt", UAB (draudėjo kodas 2971808, mokesčių mokėtojo kodas 304540406) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Taisyk.lt", UAB (304540406) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 8 1,443 2,772
2023-07 8 1,603 3,078
2023-06 7 1,614 2,722
2023-05 7 1,189 2,010
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 2 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 1,339 1,265
2022-08 4 1,500 1,403
2022-07 4 1,564 1,456
2022-06 4 1,560 1,400
2022-05 4 1,280 1,127
2022-04 4 1,433 1,276
2022-03 4 1,514 1,376
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 5 1,276 1,538
2021-06 5 979 1,180
2021-05 5 1,174 1,414
2021-04 5 1,176 1,416
2021-03 5 1,176 1,417
2021-02 5 1,152 1,387
2021-01 6 725 1,030
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų