Oficialus pavadinimas: "Dirsija", UAB

"Dirsija", UAB Įmonės kodas 304515424

"Dirsija", UAB PVM kodas LT100010936611 nuo 2017-06-01 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dirsija", UAB (draudėjo kodas 2956584, mokesčių mokėtojo kodas 304515424) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-10 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Dirsija", UAB (304515424) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-10 6 2,624 3,751
2023-09 4 494 464
2023-08 4 398 383
2023-07 5 562 679
2023-06 30 953 6,769
2023-05 31 664 4,843
2023-04 31 428 3,124
2023-03 33 691 5,395
2023-02 32 552 4,193
2023-01 27 578 3,744
2022-12 26 660 4,102
2022-11 29 440 3,019
2022-10 27 478 3,062
2022-09 28 467 3,097
2022-08 28 657 4,384
2022-07 29 608 4,202
2022-06 29 674 4,668
2022-05 30 669 4,792
2022-04 29 650 4,485
2022-03 31 747 5,535
2022-02 29 615 4,253
2022-01 31 640 4,722
2021-12 30 583 4,152
2021-11 30 612 4,361
2021-10 29 616 4,243
2021-09 27 650 4,167
2021-08 27 646 4,130
2021-07 27 653 4,186
2021-06 27 620 3,964
2021-05 27 643 4,116
2021-04 28 653 4,344
2021-03 27 656 4,200
2021-02 27 677 4,316
2021-01 27 633 4,029
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų