Oficialus pavadinimas: "Taimena", UAB

"Taimena", UAB Įmonės kodas 304509898

"Taimena", UAB PVM kodas LT100011080112 nuo 2017-08-14 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Taimena", UAB (draudėjo kodas 2955193, mokesčių mokėtojo kodas 304509898) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 13 darbuotojai (apdraustieji).

"Taimena", UAB (304509898) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 13 1,136 3,556
2024-02 12 1,318 3,761
2024-01 11 1,380 3,607
2023-12 2 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 15 1,113 3,989
2023-05 14 1,139 3,837
2023-04 13 1,034 3,285
2023-03 13 1,107 3,537
2023-02 13 850 2,714
2023-01 11 938 2,528
2022-12 11 1,093 2,887
2022-11 11 1,068 2,831
2022-10 14 912 3,067
2022-09 13 960 3,028
2022-08 13 835 2,605
2022-07 13 638 1,979
2022-06 7 326 537
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 2 - -
2021-07 3 - -
2021-06 4 588 519
2021-05 4 382 358
2021-04 5 262 294
2021-03 5 318 363
2021-02 5 187 218
2021-01 5 308 351
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų