Oficialus pavadinimas: "Kautinga", UAB

"Kautinga", UAB Įmonės kodas 304498195

"Kautinga", UAB PVM kodas LT100014286817 nuo 2021-08-27 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kautinga", UAB (draudėjo kodas 2952410, mokesčių mokėtojo kodas 304498195) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Kautinga", UAB (304498195) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 2,761 2,653
2024-02 4 2,717 2,610
2024-01 4 2,761 2,653
2023-12 4 2,502 2,404
2023-11 4 2,557 2,457
2023-10 4 2,557 2,457
2023-09 4 2,557 2,457
2023-08 4 2,532 2,433
2023-07 3 - -
2023-06 4 2,522 2,423
2023-05 4 2,557 2,457
2023-04 4 2,557 2,457
2023-03 5 2,249 2,626
2023-02 5 1,742 2,037
2023-01 4 1,600 1,483
2022-12 4 1,465 1,346
2022-11 4 1,465 1,346
2022-10 4 1,465 1,346
2022-09 4 1,301 1,207
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų