Oficialus pavadinimas: "Sultono kebabai", UAB

"Sultono kebabai", UAB Įmonės kodas 304480813

"Sultono kebabai", UAB PVM kodas LT100014837413 nuo 2022-04-01 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Sultono kebabai", UAB (draudėjo kodas 2941869, mokesčių mokėtojo kodas 304480813) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Sultono kebabai", UAB (304480813) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 843 762
2024-02 5 593 663
2024-01 4 556 483
2023-12 4 485 421
2023-11 4 457 393
2023-10 4 479 414
2023-09 5 529 592
2023-08 5 684 780
2023-07 5 678 772
2023-06 5 695 793
2023-05 5 665 756
2023-04 4 833 758
2023-03 4 770 697
2023-02 4 623 581
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 560 517
2022-09 4 558 516
2022-08 5 465 537
2022-07 5 463 536
2022-06 5 471 545
2022-05 4 544 502
2022-04 5 553 645
2022-03 4 561 518
2022-02 4 368 345
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 4 557 512
2021-09 4 452 412
2021-08 4 550 506
2021-07 4 561 516
2021-06 4 561 516
2021-05 4 642 592
2021-04 4 557 520
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų