Oficialus pavadinimas: "Kelias arti", UAB

"Kelias arti", UAB Įmonės kodas 304478538

"Kelias arti", UAB PVM kodas LT100014934819 nuo 2022-05-06 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Kelias arti", UAB (draudėjo kodas 2940571, mokesčių mokėtojo kodas 304478538) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-06 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Kelias arti", UAB (304478538) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 5 720 791
2022-11 6 602 813
2022-10 6 505 683
2022-09 5 628 693
2022-08 5 628 693
2022-07 6 555 740
2022-06 7 597 946
2022-05 7 539 852
2022-04 6 631 873
2022-03 7 769 1,263
2022-02 7 544 882
2022-01 8 615 1,146
2021-12 8 608 1,135
2021-11 9 542 1,139
2021-10 9 525 1,100
2021-09 9 509 1,064
2021-08 10 608 1,421
2021-07 11 554 1,414
2021-06 12 471 1,299
2021-05 10 479 1,095
2021-04 10 459 1,051
2021-03 11 595 1,469
2021-02 11 515 1,285
2021-01 12 467 1,262
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų