Oficialus pavadinimas: "Mokmedis", UAB

"Mokmedis", UAB Įmonės kodas 304473295

"Mokmedis", UAB PVM kodas LT100014671511 nuo 2022-01-22 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Mokmedis", UAB (draudėjo kodas 2940426, mokesčių mokėtojo kodas 304473295) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Mokmedis", UAB (304473295) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 625 758
2024-02 5 600 727
2024-01 5 758 920
2023-12 5 719 872
2023-11 5 711 862
2023-10 5 642 779
2023-09 4 680 659
2023-08 4 680 659
2023-07 4 676 656
2023-06 4 611 593
2023-05 4 686 665
2023-04 4 680 659
2023-03 4 625 606
2023-02 4 680 659
2023-01 4 634 615
2022-12 4 600 582
2022-11 4 523 507
2022-10 4 539 523
2022-09 4 554 537
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 4 489 473
2021-09 4 596 574
2021-08 4 468 453
2021-07 4 588 567
2021-06 4 512 494
2021-05 4 552 526
2021-04 4 596 568
2021-03 4 596 568
2021-02 4 596 568
2021-01 4 596 568
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų