Oficialus pavadinimas: "Trys ereliai", UAB

"Trys ereliai", UAB Įmonės kodas 304465918

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Trys ereliai", UAB (draudėjo kodas 2929779, mokesčių mokėtojo kodas 304465918) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Trys ereliai", UAB (304465918) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 484 443
2024-08 5 396 454
2024-07 4 529 488
2024-06 4 518 476
2024-05 4 518 476
2024-04 5 489 566
2024-03 6 398 550
2024-02 4 507 465
2024-01 4 532 488
2023-12 4 482 443
2023-11 4 482 443
2023-10 5 394 453
2023-09 8 292 545
2023-08 7 328 531
2023-07 7 352 573
2023-06 7 311 504
2023-05 7 293 473
2023-04 6 335 462
2023-03 7 311 502
2023-02 4 471 432
2023-01 3 - -
2022-12 4 455 420
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 5 339 389
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 415 380
2022-04 3 - -
2022-03 5 320 367
2022-02 2 - -
2022-01 3 - -
2021-12 5 301 346
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų