Oficialus pavadinimas: Guostagalio paslaugų centras

Guostagalio paslaugų centras Įmonės kodas 304456004

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Guostagalio paslaugų centras (draudėjo kodas 2927039, mokesčių mokėtojo kodas 304456004) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

Guostagalio paslaugų centras (304456004) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 388 355
2023-01 5 288 334
2022-12 5 192 217
2022-11 4 183 162
2022-10 4 164 145
2022-09 5 236 268
2022-08 5 255 289
2022-07 5 280 321
2022-06 5 291 332
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 310 295
2021-11 4 277 264
2021-10 4 370 352
2021-09 5 418 482
2021-08 5 362 422
2021-07 5 362 422
2021-06 5 361 421
2021-05 5 361 421
2021-04 5 362 422
2021-03 5 231 263
2021-02 4 346 319
2021-01 4 448 418
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų