Oficialus pavadinimas: "Kinezis", MB

"Kinezis", MB Įmonės kodas 304453983

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kinezis", MB (draudėjo kodas 2926078, mokesčių mokėtojo kodas 304453983) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Kinezis", MB (304453983) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 847 1,027
2024-08 7 499 847
2024-07 7 623 1,058
2024-06 9 462 1,008
2024-05 9 459 1,001
2024-04 9 404 879
2024-03 9 293 605
2024-02 9 268 552
2024-01 10 277 639
2023-12 10 269 621
2023-11 6 839 1,196
2023-10 5 439 505
2023-09 6 307 421
2023-08 5 411 470
2023-07 5 400 458
2023-06 5 407 465
2023-05 5 400 456
2023-04 5 400 456
2023-03 5 393 448
2023-02 5 391 447
2023-01 5 400 456
2022-12 5 357 404
2022-11 5 356 403
2022-10 5 356 403
2022-09 4 430 390
2022-08 4 430 390
2022-07 4 433 394
2022-06 5 378 426
2022-05 4 430 390
2022-04 4 405 366
2022-03 4 405 366
2022-02 4 288 264
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų