Oficialus pavadinimas: "Sušivita", UAB

"Sušivita", UAB Įmonės kodas 304452550

"Sušivita", UAB PVM kodas LT100011193413 nuo 2017-10-13 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Sušivita", UAB (draudėjo kodas 2926063, mokesčių mokėtojo kodas 304452550) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Sušivita", UAB (304452550) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 2 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 5 1,056 1,252
2022-08 5 803 946
2022-07 5 821 965
2022-06 5 825 973
2022-05 6 873 1,241
2022-04 5 847 1,018
2022-03 5 879 1,057
2022-02 5 844 1,016
2022-01 4 954 919
2021-12 6 909 1,283
2021-11 6 723 1,025
2021-10 6 756 1,069
2021-09 6 774 1,092
2021-08 6 842 1,192
2021-07 7 671 1,110
2021-06 7 837 1,394
2021-05 7 610 1,001
2021-04 7 660 1,078
2021-03 7 743 1,213
2021-02 6 709 1,018
2021-01 6 796 1,132
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų