Oficialus pavadinimas: "Restaurita", MB

"Restaurita", MB Įmonės kodas 304437242

"Restaurita", MB PVM kodas LT100011039715 nuo 2017-07-24 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Restaurita", MB (draudėjo kodas 2884730, mokesčių mokėtojo kodas 304437242) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Restaurita", MB (304437242) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 2 - -
2023-12 4 886 834
2023-11 4 897 844
2023-10 4 904 850
2023-09 4 900 846
2023-08 4 901 848
2023-07 4 889 837
2023-06 4 851 800
2023-05 5 995 1,182
2023-04 4 846 796
2023-03 4 814 770
2023-02 4 801 752
2023-01 4 800 757
2022-12 4 664 631
2022-11 5 706 834
2022-10 4 673 639
2022-09 5 735 868
2022-08 5 701 832
2022-07 5 695 825
2022-06 5 734 866
2022-05 5 669 797
2022-04 5 690 815
2022-03 4 735 691
2022-02 5 589 684
2022-01 5 582 679
2021-12 6 466 658
2021-11 6 568 799
2021-10 6 568 799
2021-09 6 524 735
2021-08 7 503 827
2021-07 6 568 799
2021-06 5 527 615
2021-05 7 592 980
2021-04 6 501 705
2021-03 5 531 624
2021-02 5 650 765
2021-01 5 650 765
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų