Oficialus pavadinimas: "Atmeta", UAB

"Atmeta", UAB Įmonės kodas 304430187

"Atmeta", UAB PVM kodas LT100010593018 nuo 2016-12-20 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Atmeta", UAB (draudėjo kodas 2882274, mokesčių mokėtojo kodas 304430187) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Atmeta", UAB (304430187) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 763 740
2024-02 5 680 821
2024-01 5 784 947
2023-12 5 682 825
2023-11 5 550 665
2023-10 5 643 777
2023-09 5 710 859
2023-08 5 714 864
2023-07 5 710 858
2023-06 5 696 842
2023-05 5 650 786
2023-04 5 709 860
2023-03 5 566 687
2023-02 5 656 796
2023-01 5 681 826
2022-12 5 622 749
2022-11 5 570 686
2022-10 5 622 749
2022-09 5 623 750
2022-08 5 628 755
2022-07 5 622 747
2022-06 5 622 749
2022-05 5 623 750
2022-04 5 592 712
2022-03 5 623 750
2022-02 5 498 598
2022-01 5 607 729
2021-12 5 553 659
2021-11 5 551 657
2021-10 5 552 658
2021-09 5 553 659
2021-08 5 555 661
2021-07 5 552 658
2021-06 5 552 642
2021-05 5 552 642
2021-04 5 552 642
2021-03 5 553 644
2021-02 5 550 640
2021-01 5 551 641
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų