Oficialus pavadinimas: "DKR Group", MB

"DKR Group", MB Įmonės kodas 304428617

"DKR Group", MB PVM kodas LT100012151413 nuo 2019-02-06 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "DKR Group", MB (draudėjo kodas 2860525, mokesčių mokėtojo kodas 304428617) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"DKR Group", MB (304428617) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 4 1,400 1,217
2023-08 4 1,568 1,380
2023-07 4 1,546 1,361
2023-06 4 1,448 1,265
2023-05 4 1,349 1,176
2023-04 4 1,368 1,196
2023-03 5 966 1,044
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 1,440 1,280
2022-09 4 1,236 1,099
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 4 1,285 1,130
2022-05 4 1,273 1,120
2022-04 5 991 1,068
2022-03 4 902 768
2022-02 4 1,131 962
2022-01 4 1,154 981
2021-12 4 1,063 904
2021-11 4 690 587
2021-10 4 1,036 881
2021-09 4 959 816
2021-08 4 1,022 869
2021-07 4 1,022 869
2021-06 4 1,022 869
2021-05 4 774 659
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų