Oficialus pavadinimas: "Gasvita", UAB

"Gasvita", UAB Įmonės kodas 304407384

"Gasvita", UAB PVM kodas LT100010693218 nuo 2017-02-07 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Gasvita", UAB (draudėjo kodas 2845842, mokesčių mokėtojo kodas 304407384) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Gasvita", UAB (304407384) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,009 949
2024-02 4 1,011 951
2024-01 4 1,016 956
2023-12 4 917 863
2023-11 4 936 882
2023-10 4 936 882
2023-09 4 936 882
2023-08 4 803 769
2023-07 4 936 882
2023-06 4 945 890
2023-05 4 941 886
2023-04 4 850 798
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 894 841
2022-12 4 820 772
2022-11 4 825 778
2022-10 4 826 778
2022-09 4 826 778
2022-08 4 826 778
2022-07 4 826 778
2022-06 4 826 778
2022-05 4 785 737
2022-04 4 825 778
2022-03 4 826 778
2022-02 4 767 720
2022-01 4 809 762
2021-12 4 735 693
2021-11 4 735 693
2021-10 4 734 692
2021-09 4 735 693
2021-08 4 740 697
2021-07 4 735 693
2021-06 4 735 693
2021-05 4 706 665
2021-04 4 735 693
2021-03 4 735 693
2021-02 4 735 693
2021-01 4 735 693
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų