Oficialus pavadinimas: "EU Trucks", UAB

"EU Trucks", UAB Įmonės kodas 304406663

"EU Trucks", UAB PVM kodas LT100013326410 nuo 2020-08-21 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "EU Trucks", UAB (draudėjo kodas 2845942, mokesčių mokėtojo kodas 304406663) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"EU Trucks", UAB (304406663) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 1,357 1,839
2024-02 6 1,357 1,839
2024-01 6 1,357 1,839
2023-12 6 1,245 1,688
2023-11 6 1,094 1,496
2023-10 5 1,216 1,392
2023-09 5 1,216 1,392
2023-08 5 1,177 1,335
2023-07 5 1,154 1,311
2023-06 6 1,166 1,572
2023-05 6 1,046 1,392
2023-04 5 1,081 1,191
2023-03 4 868 753
2023-02 3 - -
2023-01 4 1,526 1,392
2022-12 4 953 844
2022-11 4 953 844
2022-10 5 1,088 1,190
2022-09 5 1,005 1,101
2022-08 5 1,005 1,101
2022-07 5 666 741
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų