Oficialus pavadinimas: "Devv.it", UAB

"Devv.it", UAB Įmonės kodas 304404826

"Devv.it", UAB PVM kodas LT100011085416 nuo 2017-08-17 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Devv.it", UAB (draudėjo kodas 2823890, mokesčių mokėtojo kodas 304404826) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"Devv.it", UAB (304404826) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 8 985 1,676
2024-08 8 1,021 1,738
2024-07 9 1,056 2,022
2024-06 8 1,359 2,313
2024-05 9 865 1,656
2024-04 8 1,086 1,849
2024-03 11 1,075 2,515
2024-02 12 1,144 2,922
2024-01 12 920 2,350
2023-12 14 904 2,694
2023-11 14 1,228 3,659
2023-10 12 1,089 2,780
2023-09 12 1,104 2,819
2023-08 13 1,092 3,021
2023-07 17 1,101 3,983
2023-06 18 985 3,772
2023-05 20 1,053 4,482
2023-04 19 1,127 4,556
2023-03 20 979 4,167
2023-02 17 1,174 4,245
2022-11 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų