Oficialus pavadinimas: "Aukseba", MB

"Aukseba", MB Įmonės kodas 304402483

"Aukseba", MB PVM kodas LT100013074613 nuo 2020-04-02 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Aukseba", MB (draudėjo kodas 2821994, mokesčių mokėtojo kodas 304402483) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Aukseba", MB (304402483) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 830 954
2024-02 4 951 864
2024-01 5 807 925
2023-12 3 - -
2023-11 4 903 851
2023-10 4 1,060 1,008
2023-09 5 988 1,139
2023-08 8 1,032 1,927
2023-07 13 1,036 3,125
2023-06 16 669 2,508
2023-05 12 763 2,171
2023-04 9 798 1,707
2023-03 8 808 1,544
2023-02 5 799 970
2023-01 5 785 953
2022-12 5 715 866
2022-11 6 600 869
2022-10 5 740 875
2022-09 5 640 758
2022-08 4 521 506
2022-07 4 619 601
2022-06 4 704 684
2022-05 4 740 718
2022-04 4 740 718
2022-03 4 386 375
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 4 778 736
2021-09 4 580 544
2021-08 4 646 609
2021-07 5 401 480
2021-06 3 - -
2021-05 4 450 426
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų