Oficialus pavadinimas: "Skaldera", UAB

"Skaldera", UAB Įmonės kodas 304317111

"Skaldera", UAB PVM kodas LT100010349615 nuo 2016-08-19 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Skaldera", UAB (draudėjo kodas 2803144, mokesčių mokėtojo kodas 304317111) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Skaldera", UAB (304317111) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 950 893
2024-02 4 950 893
2024-01 4 950 893
2023-12 4 840 790
2023-11 4 840 790
2023-10 4 657 635
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 4 856 831
2023-05 4 840 815
2023-04 4 828 804
2023-03 5 640 777
2023-02 5 682 827
2023-01 6 616 898
2022-12 6 615 891
2022-11 6 616 893
2022-10 6 605 876
2022-09 5 514 619
2022-08 4 560 539
2022-07 4 560 539
2022-06 4 560 539
2022-05 4 560 539
2022-04 4 560 539
2022-03 4 560 539
2022-02 5 540 651
2022-01 5 699 840
2021-12 6 567 793
2021-11 6 544 762
2021-10 5 530 631
2021-09 5 530 631
2021-08 5 530 631
2021-07 5 530 631
2021-06 5 530 631
2021-05 6 745 1,074
2021-04 6 550 789
2021-03 6 501 719
2021-02 5 530 635
2021-01 6 490 703
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų