Oficialus pavadinimas: "Melada", UAB

"Melada", UAB Įmonės kodas 304298878

"Melada", UAB PVM kodas LT100010314511 nuo 2016-08-01 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Melada", UAB (draudėjo kodas 2787476, mokesčių mokėtojo kodas 304298878) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Melada", UAB (304298878) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 579 770
2024-02 6 629 840
2024-01 6 438 590
2023-12 5 446 497
2023-11 5 502 564
2023-10 5 476 528
2023-09 5 442 486
2023-08 5 539 598
2023-07 5 501 552
2023-06 5 503 556
2023-05 5 509 566
2023-04 6 498 653
2023-03 6 515 679
2023-02 6 546 723
2023-01 6 457 609
2022-12 6 512 678
2022-11 6 546 723
2022-10 6 549 726
2022-09 6 535 708
2022-08 7 571 894
2022-07 7 525 815
2022-06 6 499 646
2022-05 6 530 699
2022-04 6 512 676
2022-03 6 548 722
2022-02 8 370 641
2022-01 6 511 652
2021-12 7 422 636
2021-11 7 471 715
2021-10 7 466 716
2021-09 7 508 778
2021-08 7 447 665
2021-07 7 451 672
2021-06 7 398 602
2021-05 7 371 567
2021-04 6 454 596
2021-03 6 471 621
2021-02 6 469 618
2021-01 6 528 689
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų