Oficialus pavadinimas: "Savalaikiai sprendimai", MB

"Savalaikiai sprendimai", MB Įmonės kodas 304259131

"Savalaikiai sprendimai", MB PVM kodas LT100012261215 nuo 2019-03-26 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Savalaikiai sprendimai", MB (draudėjo kodas 2748142, mokesčių mokėtojo kodas 304259131) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Savalaikiai sprendimai", MB (304259131) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 6 823 1,199
2022-12 6 730 1,060
2022-11 6 730 1,060
2022-10 6 626 911
2022-09 5 734 890
2022-08 5 732 888
2022-07 6 728 1,059
2022-06 6 730 1,060
2022-05 6 733 1,065
2022-04 6 728 1,058
2022-03 6 730 1,060
2022-02 6 659 958
2022-01 6 701 1,019
2021-12 5 642 779
2021-11 5 590 716
2021-10 4 382 370
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 4 184 176
2021-03 4 172 166
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų