Oficialus pavadinimas: "Linauris", MB

"Linauris", MB Įmonės kodas 304255503

"Linauris", MB PVM kodas LT100010194819 nuo 2016-06-02 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Linauris", MB (draudėjo kodas 2746586, mokesčių mokėtojo kodas 304255503) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Linauris", MB (304255503) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 4 332 294
2024-03 4 140 134
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 334 325
2023-01 4 273 265
2022-12 4 233 225
2022-11 4 216 209
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 4 487 343
2022-05 4 598 423
2022-04 4 552 391
2022-03 5 514 474
2022-02 5 633 611
2022-01 6 357 445
2021-12 5 579 575
2021-11 5 569 502
2021-10 4 559 385
2021-09 4 675 495
2021-08 4 394 347
2021-07 3 - -
2021-06 2 - -
2021-05 3 - -
2021-04 4 417 392
2021-03 6 421 602
2021-02 6 388 550
2021-01 5 450 528
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų