Oficialus pavadinimas: "Gyteksa", UAB

"Gyteksa", UAB Įmonės kodas 304234904

"Gyteksa", UAB PVM kodas LT100010139413 nuo 2016-05-09 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Gyteksa", UAB (draudėjo kodas 2729999, mokesčių mokėtojo kodas 304234904) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Gyteksa", UAB (304234904) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 797 727
2024-02 4 620 570
2024-01 4 632 595
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 892 853
2023-07 4 700 667
2023-06 4 822 784
2023-05 4 709 675
2023-04 4 699 667
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 1,137 1,020
2022-10 6 608 839
2022-09 7 718 1,143
2022-08 7 706 1,106
2022-07 6 636 865
2022-06 5 648 737
2022-05 5 638 730
2022-04 5 694 788
2022-03 6 559 780
2022-02 5 562 670
2022-01 5 708 823
2021-12 5 730 849
2021-11 7 1,165 1,862
2021-10 8 590 1,087
2021-09 8 555 1,017
2021-08 8 620 1,131
2021-07 8 610 1,110
2021-06 7 621 1,004
2021-05 7 612 989
2021-04 7 593 956
2021-03 7 635 1,025
2021-02 7 560 904
2021-01 7 591 952
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų