Oficialus pavadinimas: LURDAS, UAB

LURDAS, UAB Įmonės kodas 304232967

LURDAS, UAB PVM kodas LT100010130319 nuo 2016-05-05 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje LURDAS, UAB (draudėjo kodas 2728953, mokesčių mokėtojo kodas 304232967) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

LURDAS, UAB (304232967) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 754 699
2024-02 4 754 699
2024-01 4 754 699
2023-12 4 658 612
2023-11 4 662 615
2023-10 4 662 615
2023-09 4 662 615
2023-08 4 456 415
2023-07 4 680 630
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 4 662 615
2023-03 4 662 615
2023-02 4 662 615
2023-01 4 662 615
2022-12 4 577 534
2022-11 4 577 534
2022-10 4 577 534
2022-09 4 577 534
2022-08 4 577 534
2022-07 4 577 534
2022-06 4 577 534
2022-05 4 577 534
2022-04 4 577 534
2022-03 4 577 534
2022-02 4 577 534
2022-01 4 577 534
2021-12 4 510 469
2021-11 4 510 469
2021-10 4 510 469
2021-09 4 510 469
2021-08 4 510 469
2021-07 4 510 469
2021-06 4 510 469
2021-05 4 502 462
2021-04 4 499 459
2021-03 4 497 457
2021-02 4 497 457
2021-01 4 497 457
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų