Oficialus pavadinimas: "Jogusta", UAB

"Jogusta", UAB Įmonės kodas 304231819

"Jogusta", UAB PVM kodas LT100010122711 nuo 2016-05-01 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Jogusta", UAB (draudėjo kodas 2728849, mokesčių mokėtojo kodas 304231819) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Jogusta", UAB (304231819) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 4 850 798
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 810 761
2023-07 4 840 790
2023-06 4 840 790
2023-05 4 840 790
2023-04 4 840 790
2023-03 4 816 767
2023-02 4 696 651
2023-01 4 762 714
2022-12 4 735 691
2022-11 4 730 686
2022-10 4 687 645
2022-09 4 742 697
2022-08 5 721 834
2022-07 5 703 814
2022-06 5 733 845
2022-05 5 653 760
2022-04 5 642 745
2022-03 5 730 842
2022-02 5 692 796
2022-01 5 730 842
2021-12 5 545 627
2021-11 5 622 720
2021-10 5 556 645
2021-09 5 643 742
2021-08 5 651 751
2021-07 5 642 740
2021-06 5 642 740
2021-05 5 605 696
2021-04 5 568 651
2021-03 5 642 740
2021-02 5 642 740
2021-01 5 642 740
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų