Oficialus pavadinimas: Marcinkevičiaus klinika, MB

Marcinkevičiaus klinika, MB Įmonės kodas 304229946

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Marcinkevičiaus klinika, MB (draudėjo kodas 2727334, mokesčių mokėtojo kodas 304229946) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Marcinkevičiaus klinika, MB (304229946) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 703 640
2024-08 4 726 663
2024-07 4 725 662
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 386 372
2023-06 5 324 391
2023-05 5 267 324
2023-04 5 177 215
2023-03 5 201 244
2023-02 5 183 222
2023-01 5 184 224
2022-12 5 170 206
2022-11 4 195 189
2022-10 4 201 194
2022-09 4 205 199
2022-08 4 210 203
2022-07 4 214 207
2022-06 4 195 189
2022-05 4 177 171
2022-04 3 - -
2022-03 2 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų