Oficialus pavadinimas: DNSB "Tarybų 6"

DNSB "Tarybų 6" Įmonės kodas 304226398

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje DNSB "Tarybų 6" (draudėjo kodas 2725248, mokesčių mokėtojo kodas 304226398) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

DNSB "Tarybų 6" (304226398) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 131 143
2024-08 4 138 119
2024-07 4 142 123
2024-06 4 138 119
2024-05 4 138 119
2024-04 4 91 80
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 80 71
2023-12 4 138 119
2023-11 4 138 119
2023-10 4 139 121
2023-09 4 138 119
2023-08 4 139 121
2023-07 4 137 119
2023-06 4 138 119
2023-05 4 140 121
2023-04 4 138 120
2023-03 4 118 103
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 117 102
2022-10 4 131 114
2022-09 4 138 119
2022-08 4 138 119
2022-07 4 138 119
2022-06 4 138 119
2022-05 4 138 119
2022-04 4 137 119
2022-03 4 126 110
2022-02 4 126 110
2022-01 4 111 96
2021-12 4 111 96
2021-11 4 111 96
2021-10 4 111 96
2021-09 4 111 96
2021-08 4 111 96
2021-07 4 111 96
2021-06 4 111 96
2021-05 4 106 92
2021-04 4 111 97
2021-03 4 111 96
2021-02 4 62 54
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų