Oficialus pavadinimas: VšĮ "Įstros lėktuvų muziejus"

VšĮ "Įstros lėktuvų muziejus" Įmonės kodas 304217901

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje VšĮ "Įstros lėktuvų muziejus" (draudėjo kodas 2709976, mokesčių mokėtojo kodas 304217901) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

VšĮ "Įstros lėktuvų muziejus" (304217901) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 845 741
2024-02 4 776 682
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 4 662 585
2023-09 4 924 808
2023-08 4 973 849
2023-07 4 944 825
2023-06 4 882 773
2023-05 4 869 761
2023-04 4 794 698
2023-03 4 784 688
2023-02 4 773 680
2023-01 4 784 689
2022-12 4 786 690
2022-11 4 810 710
2022-10 4 860 753
2022-09 4 838 735
2022-08 4 847 743
2022-07 4 837 734
2022-06 4 443 379
2022-05 4 450 385
2022-04 4 142 123
2022-03 4 143 124
2022-02 4 143 124
2022-01 4 142 123
2021-12 4 137 119
2021-11 4 136 118
2021-10 5 152 171
2021-09 5 134 149
2021-08 5 134 149
2021-07 5 135 150
2021-06 5 135 150
2021-05 5 134 149
2021-04 5 135 150
2021-03 5 135 150
2021-02 5 113 127
2021-01 4 133 119
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų