Oficialus pavadinimas: "Skardesta", MB

"Skardesta", MB Įmonės kodas 304216347

"Skardesta", MB PVM kodas LT100014408616 nuo 2021-10-14 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Skardesta", MB (draudėjo kodas 2709278, mokesčių mokėtojo kodas 304216347) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Skardesta", MB (304216347) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 899 1,203
2024-02 6 930 1,242
2024-01 6 930 1,242
2023-12 6 845 1,129
2023-11 5 845 924
2023-10 5 821 899
2023-09 6 897 1,205
2023-08 7 910 1,467
2023-07 7 845 1,334
2023-06 7 834 1,315
2023-05 7 806 1,268
2023-04 7 832 1,315
2023-03 7 740 1,177
2023-02 7 616 993
2023-01 4 845 795
2022-12 4 745 700
2022-11 4 745 700
2022-10 4 745 700
2022-09 4 745 700
2022-08 4 745 700
2022-07 4 745 700
2022-06 4 745 700
2022-05 4 660 618
2022-04 4 771 726
2022-03 4 745 700
2022-02 4 745 700
2022-01 4 629 594
2021-12 4 645 606
2021-11 4 645 606
2021-10 4 560 524
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 4 539 509
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų