Oficialus pavadinimas: "Kristinos užuolaidos", UAB

"Kristinos užuolaidos", UAB Įmonės kodas 304204213

"Kristinos užuolaidos", UAB PVM kodas LT100010750715 nuo 2017-03-07 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kristinos užuolaidos", UAB (draudėjo kodas 2460203, mokesčių mokėtojo kodas 304204213) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Kristinos užuolaidos", UAB (304204213) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 1 - -
2024-04 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų