Oficialus pavadinimas: "Geodėja", UAB

"Geodėja", UAB Įmonės kodas 304181309

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Geodėja", UAB (draudėjo kodas 2439595, mokesčių mokėtojo kodas 304181309) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Geodėja", UAB (304181309) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 569 545
2024-08 4 546 522
2024-07 4 569 545
2024-06 4 558 534
2024-05 4 569 545
2024-04 4 561 537
2024-03 5 794 956
2024-02 4 569 545
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 4 608 586
2023-02 4 334 320
2023-01 4 334 320
2022-12 4 346 328
2022-11 4 346 328
2022-10 4 346 328
2022-09 4 346 328
2022-08 5 320 382
2022-07 5 302 360
2022-06 5 320 382
2022-05 6 306 438
2022-04 6 293 420
2022-03 6 309 443
2022-02 6 287 412
2022-01 6 306 440
2021-12 7 116 194
2021-11 7 119 199
2021-10 7 196 328
2021-09 6 276 397
2021-08 6 275 396
2021-07 6 260 374
2021-06 6 252 363
2021-05 6 157 214
2021-04 6 122 171
2021-03 6 117 164
2021-02 6 113 159
2021-01 6 107 150
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų