Oficialus pavadinimas: Panevėžio miesto Aukštaičių-Žemaičių bendruomenė

Panevėžio miesto Aukštaičių-Žemaičių bendruomenė Įmonės kodas 304170985

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Panevėžio miesto Aukštaičių-Žemaičių bendruomenė (draudėjo kodas 2419223, mokesčių mokėtojo kodas 304170985) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Panevėžio miesto Aukštaičių-Žemaičių bendruomenė (304170985) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 518 462
2024-02 4 306 276
2024-01 4 163 158
2023-12 4 275 270
2023-11 4 249 244
2023-10 5 375 464
2023-09 5 340 420
2023-08 5 318 393
2023-07 5 279 344
2023-06 4 166 161
2023-05 5 308 353
2023-04 4 166 161
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 180 165
2022-12 4 332 317
2022-11 4 300 285
2022-10 4 300 285
2022-09 4 216 211
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 255 233
2022-04 4 102 97
2022-03 4 102 97
2022-02 4 91 87
2022-01 3 - -
2021-12 4 209 194
2021-11 5 282 328
2021-10 2 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų