Oficialus pavadinimas: "Impreksta", UAB

"Impreksta", UAB Įmonės kodas 304159800

"Impreksta", UAB PVM kodas LT100009919313 nuo 2016-01-29 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Impreksta", UAB (draudėjo kodas 2396535, mokesčių mokėtojo kodas 304159800) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Impreksta", UAB (304159800) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 1,009 1,168
2024-02 4 855 823
2024-01 4 1,030 972
2023-12 4 959 905
2023-11 4 953 900
2023-10 4 967 913
2023-09 4 967 913
2023-08 4 967 913
2023-07 4 888 846
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 844 809
2023-01 4 910 858
2022-12 4 738 690
2022-11 4 568 528
2022-10 4 653 609
2022-09 4 889 838
2022-08 4 916 860
2022-07 4 916 860
2022-06 4 913 857
2022-05 4 916 860
2022-04 4 916 860
2022-03 4 916 860
2022-02 4 916 860
2022-01 4 916 860
2021-12 4 890 830
2021-11 4 890 830
2021-10 4 884 824
2021-09 4 889 829
2021-08 4 875 815
2021-07 4 890 830
2021-06 4 716 667
2021-05 4 726 676
2021-04 4 726 676
2021-03 4 670 621
2021-02 4 727 677
2021-01 4 718 669
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų