Oficialus pavadinimas: "Domguda", MB

"Domguda", MB Įmonės kodas 304156188

"Domguda", MB PVM kodas LT100013989114 nuo 2021-05-01 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Domguda", MB (draudėjo kodas 2396471, mokesčių mokėtojo kodas 304156188) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Domguda", MB (304156188) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 8 674 1,229
2024-01 6 529 695
2023-12 8 488 857
2023-11 10 1,051 2,319
2023-10 11 934 2,256
2023-09 11 1,248 3,034
2023-08 12 1,153 3,080
2023-07 11 810 1,973
2023-06 14 940 2,964
2023-05 16 785 2,792
2023-04 15 1,264 4,224
2023-03 16 1,062 3,796
2023-02 18 751 3,066
2023-01 13 713 2,098
2022-12 13 929 2,716
2022-11 13 572 1,663
2022-10 9 575 1,152
2022-09 9 1,150 2,309
2022-08 9 815 1,636
2022-07 10 777 1,735
2022-06 11 1,159 2,871
2022-05 12 676 1,830
2022-04 9 593 1,205
2022-03 14 904 2,915
2022-02 14 855 2,778
2022-01 13 639 1,922
2021-12 7 373 584
2021-11 8 630 1,135
2021-10 9 725 1,483
2021-09 7 562 909
2021-08 7 713 1,156
2021-07 2 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų