Oficialus pavadinimas: "Dorokis", UAB

"Dorokis", UAB Įmonės kodas 304133862

"Dorokis", UAB PVM kodas LT100009795810 nuo 2015-11-23 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dorokis", UAB (draudėjo kodas 2379069, mokesčių mokėtojo kodas 304133862) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Dorokis", UAB (304133862) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 925 870
2024-02 4 925 870
2024-01 4 923 868
2023-12 4 839 789
2023-11 4 826 776
2023-10 4 831 781
2023-09 4 748 701
2023-08 4 845 795
2023-07 4 834 784
2023-06 4 845 795
2023-05 4 841 792
2023-04 4 836 811
2023-03 4 843 819
2023-02 5 704 855
2023-01 4 841 816
2022-12 4 731 703
2022-11 4 728 700
2022-10 4 731 703
2022-09 5 613 738
2022-08 4 710 685
2022-07 4 730 704
2022-06 4 730 704
2022-05 4 732 706
2022-04 4 729 703
2022-03 4 656 632
2022-02 5 672 811
2022-01 5 691 834
2021-12 5 648 779
2021-11 5 644 774
2021-10 5 642 771
2021-09 5 649 780
2021-08 5 645 775
2021-07 5 644 774
2021-06 5 645 774
2021-05 5 645 775
2021-04 5 583 701
2021-03 5 645 774
2021-02 5 645 774
2021-01 6 557 803
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų