Oficialus pavadinimas: "Audota", MB

"Audota", MB Įmonės kodas 304132988

"Audota", MB PVM kodas LT100011334612 nuo 2018-01-02 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Audota", MB (draudėjo kodas 2378500, mokesčių mokėtojo kodas 304132988) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Audota", MB (304132988) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 885 783
2024-02 4 968 854
2024-01 4 934 822
2023-12 4 929 817
2023-11 4 853 745
2023-10 4 850 748
2023-09 4 850 748
2023-08 4 797 705
2023-07 4 785 695
2023-06 4 925 814
2023-05 4 906 797
2023-04 4 903 796
2023-03 4 875 798
2023-02 4 877 798
2023-01 4 885 800
2022-12 4 820 733
2022-11 4 780 688
2022-10 4 730 642
2022-09 5 584 652
2022-08 4 753 685
2022-07 4 753 685
2022-06 4 780 707
2022-05 5 621 707
2022-04 6 576 789
2022-03 6 489 660
2022-02 5 635 697
2022-01 5 630 674
2021-12 4 675 574
2021-11 4 692 588
2021-10 4 650 553
2021-09 4 650 553
2021-08 4 671 571
2021-07 5 468 501
2021-06 4 574 499
2021-05 5 488 530
2021-04 4 528 453
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 4 599 509
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų