Oficialus pavadinimas: "Juramas", MB

"Juramas", MB Įmonės kodas 304116343

"Juramas", MB PVM kodas LT100009832213 nuo 2015-12-09 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Juramas", MB (draudėjo kodas 2372993, mokesčių mokėtojo kodas 304116343) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Juramas", MB (304116343) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 5 216 262
2024-07 2 - -
2024-06 4 242 234
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 5 194 236
2023-12 2 - -
2023-11 4 222 215
2023-10 5 198 236
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 5 180 218
2023-06 5 181 219
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 3 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 3 - -
2022-03 4 252 244
2022-02 4 198 192
2022-01 3 - -
2021-12 4 343 329
2021-11 3 - -
2021-10 4 592 570
2021-09 3 - -
2021-08 4 517 494
2021-07 4 519 500
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų