Oficialus pavadinimas: VšĮ "Kultūringai"

VšĮ "Kultūringai" Įmonės kodas 304114538

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje VšĮ "Kultūringai" (draudėjo kodas 2372669, mokesčių mokėtojo kodas 304114538) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

VšĮ "Kultūringai" (304114538) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 1,547 1,502
2024-08 4 1,629 1,581
2024-07 4 1,636 1,588
2024-06 4 1,630 1,582
2024-05 6 1,217 1,778
2024-04 4 1,260 1,224
2024-03 4 1,260 1,224
2024-02 4 1,260 1,224
2024-01 4 1,260 1,224
2023-12 4 1,260 1,224
2023-11 3 - -
2023-10 4 898 872
2023-09 4 928 901
2023-08 4 928 901
2023-07 4 922 895
2023-06 3 - -
2023-05 4 928 901
2023-04 4 928 901
2023-03 4 928 901
2023-02 4 873 847
2023-01 3 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 2 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų