Oficialus pavadinimas: "Takava", UAB

"Takava", UAB Įmonės kodas 304114417

"Takava", UAB PVM kodas LT100009770018 nuo 2015-11-11 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Takava", UAB (draudėjo kodas 2372286, mokesčių mokėtojo kodas 304114417) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Takava", UAB (304114417) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 761 711
2024-02 4 725 675
2024-01 4 725 675
2023-12 4 545 503
2023-11 4 660 615
2023-10 4 661 617
2023-09 4 668 623
2023-08 5 567 663
2023-07 4 586 543
2023-06 5 588 680
2023-05 4 660 615
2023-04 4 611 568
2023-03 4 447 427
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 458 432
2022-08 4 555 522
2022-07 4 616 570
2022-06 5 692 813
2022-05 4 425 403
2022-04 4 400 383
2022-03 5 433 502
2022-02 5 388 459
2022-01 5 323 372
2021-12 4 436 404
2021-11 4 534 499
2021-10 4 319 301
2021-09 6 290 410
2021-08 5 550 628
2021-07 5 529 604
2021-06 6 426 590
2021-05 5 429 500
2021-04 4 331 315
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 4 487 436
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų