Oficialus pavadinimas: "Juraina", MB

"Juraina", MB Įmonės kodas 304113023

"Juraina", MB PVM kodas LT100010287117 nuo 2016-07-19 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Juraina", MB (draudėjo kodas 2371620, mokesčių mokėtojo kodas 304113023) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).

"Juraina", MB (304113023) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 9 628 1,362
2024-02 9 646 1,401
2024-01 8 600 1,149
2023-12 7 504 852
2023-11 9 487 1,060
2023-10 11 400 1,059
2023-09 9 327 707
2023-08 10 348 833
2023-07 10 368 883
2023-06 8 489 935
2023-05 8 488 934
2023-04 8 469 902
2023-03 7 532 895
2023-02 7 526 886
2023-01 7 614 1,036
2022-12 8 536 1,022
2022-11 9 514 1,101
2022-10 9 420 894
2022-09 9 425 906
2022-08 8 478 907
2022-07 6 436 620
2022-06 6 417 596
2022-05 5 470 563
2022-04 5 512 611
2022-03 6 394 568
2022-02 5 227 268
2022-01 5 189 224
2021-12 5 217 254
2021-11 5 191 224
2021-10 4 201 192
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų