Oficialus pavadinimas: "Skani staigmena", UAB

"Skani staigmena", UAB Įmonės kodas 304110543

"Skani staigmena", UAB PVM kodas LT100010919218 nuo 2017-05-23 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Skani staigmena", UAB (draudėjo kodas 2371590, mokesčių mokėtojo kodas 304110543) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Skani staigmena", UAB (304110543) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 4 423 363
2024-01 10 624 1,394
2023-12 10 648 1,465
2023-11 12 557 1,517
2023-10 13 597 1,777
2023-09 14 521 1,656
2023-08 33 563 4,173
2023-07 47 434 4,555
2023-06 42 460 4,357
2023-05 21 567 2,755
2023-04 14 576 1,891
2023-03 12 449 1,238
2023-02 10 434 1,020
2023-01 8 477 899
2022-12 5 279 325
2022-11 4 337 314
2022-10 4 338 315
2022-09 4 339 316
2022-08 4 318 295
2022-07 4 328 305
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 1 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 1 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų