Oficialus pavadinimas: "Gurmanda", MB

"Gurmanda", MB Įmonės kodas 304066591

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Gurmanda", MB (draudėjo kodas 2342453, mokesčių mokėtojo kodas 304066591) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Gurmanda", MB (304066591) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 1 - -
2024-06 4 478 464
2024-05 4 380 369
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 4 322 313
2024-01 4 387 372
2023-12 3 - -
2023-11 4 266 257
2023-10 4 250 241
2023-09 4 356 344
2023-08 4 332 321
2023-07 3 - -
2023-06 2 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 4 242 231
2023-02 4 262 254
2023-01 4 302 289
2022-12 4 174 167
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 297 283
2022-08 5 436 500
2022-07 5 425 485
2022-06 5 372 419
2022-05 4 508 466
2022-04 6 384 515
2022-03 5 432 468
2022-02 4 493 432
2022-01 4 606 524
2021-12 5 598 659
2021-11 6 436 591
2021-10 6 392 533
2021-09 6 501 684
2021-08 6 452 618
2021-07 6 405 550
2021-06 6 329 446
2021-05 5 381 435
2021-04 5 303 344
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų