Oficialus pavadinimas: "Reminera", UAB

"Reminera", UAB Įmonės kodas 304066239

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Reminera", UAB (draudėjo kodas 2341945, mokesčių mokėtojo kodas 304066239) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Reminera", UAB (304066239) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 4 411 354
2024-02 4 389 334
2024-01 4 402 342
2023-12 4 369 314
2023-11 4 379 322
2023-10 4 363 309
2023-09 4 362 308
2023-08 4 380 323
2023-07 4 374 318
2023-06 4 367 312
2023-05 4 365 311
2023-04 3 - -
2023-03 4 434 379
2023-02 4 466 411
2023-01 4 466 415
2022-12 5 487 534
2022-11 5 402 443
2022-10 5 485 531
2022-09 5 337 373
2022-08 5 467 509
2022-07 5 471 515
2022-06 5 478 522
2022-05 5 485 531
2022-04 5 485 531
2022-03 6 432 572
2022-02 7 438 683
2022-01 7 433 677
2021-12 6 417 563
2021-11 5 436 479
2021-10 4 376 332
2021-09 4 375 331
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 2 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų