Oficialus pavadinimas: "ŠVARUČIAI", UAB

"ŠVARUČIAI", UAB Įmonės kodas 304065564

"ŠVARUČIAI", UAB PVM kodas LT100009552915 nuo 2015-07-23 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ŠVARUČIAI", UAB (draudėjo kodas 2341432, mokesčių mokėtojo kodas 304065564) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"ŠVARUČIAI", UAB (304065564) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 2 - -
2024-04 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 4 896 857
2022-04 4 1,100 1,037
2022-03 5 695 804
2022-02 4 977 919
2022-01 3 - -
2021-12 2 - -
2021-11 3 - -
2021-10 4 1,126 1,022
2021-09 3 - -
2021-08 4 746 710
2021-07 6 895 1,278
2021-06 6 1,032 1,467
2021-05 7 797 1,323
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 5 871 1,011
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų