Oficialus pavadinimas: "Timbersija", UAB

"Timbersija", UAB Įmonės kodas 304065016

"Timbersija", UAB PVM kodas LT100012815512 nuo 2019-12-09 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Timbersija", UAB (draudėjo kodas 2340487, mokesčių mokėtojo kodas 304065016) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Timbersija", UAB (304065016) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 933 1,133
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 766 722
2023-07 3 - -
2023-06 4 1,080 1,049
2023-05 4 1,010 980
2023-04 4 864 839
2023-03 5 1,088 1,321
2023-02 5 1,008 1,223
2023-01 5 1,021 1,239
2022-12 5 952 1,153
2022-11 5 1,000 1,210
2022-10 5 999 1,209
2022-09 5 960 1,161
2022-08 6 913 1,326
2022-07 6 951 1,379
2022-06 4 947 889
2022-05 4 928 871
2022-04 4 925 867
2022-03 4 925 867
2022-02 4 925 867
2022-01 4 1,108 1,045
2021-12 4 827 771
2021-11 4 593 555
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 1 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų