Oficialus pavadinimas: DataMeda vaistinė, UAB

DataMeda vaistinė, UAB Įmonės kodas 304063595

DataMeda vaistinė, UAB PVM kodas LT100009532618 nuo 2015-07-16 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje DataMeda vaistinė, UAB (draudėjo kodas 2340597, mokesčių mokėtojo kodas 304063595) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

DataMeda vaistinė, UAB (304063595) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 377 329
2024-02 4 378 330
2024-01 4 377 329
2023-12 4 360 314
2023-11 4 464 402
2023-10 5 303 333
2023-09 5 314 345
2023-08 5 303 333
2023-07 5 294 1,167
2023-06 5 335 368
2023-05 5 313 344
2023-04 5 301 331
2023-03 5 300 892
2023-02 5 297 327
2023-01 5 298 327
2022-12 4 471 408
2022-11 4 333 291
2022-10 4 324 512
2022-09 4 325 284
2022-08 4 375 326
2022-07 4 317 277
2022-06 4 316 276
2022-05 4 324 283
2022-04 4 325 284
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų