Oficialus pavadinimas: "STAROIL", UAB

"STAROIL", UAB Įmonės kodas 304031409

"STAROIL", UAB PVM kodas LT100009641119 nuo 2015-09-04 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "STAROIL", UAB (draudėjo kodas 2330020, mokesčių mokėtojo kodas 304031409) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"STAROIL", UAB (304031409) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 114 131
2024-02 5 114 131
2024-01 5 114 131
2023-12 5 114 131
2023-11 5 114 131
2023-10 6 116 160
2023-09 6 184 253
2023-08 6 184 253
2023-07 6 184 253
2023-06 6 184 253
2023-05 4 114 107
2023-04 4 114 107
2023-03 4 114 107
2023-02 4 114 107
2023-01 4 114 107
2022-12 4 85 79
2022-11 4 85 79
2022-10 4 85 79
2022-09 5 84 96
2022-08 5 108 123
2022-07 5 108 123
2022-06 5 108 123
2022-05 4 85 79
2022-04 4 85 79
2022-03 4 85 79
2022-02 4 85 79
2022-01 4 85 79
2021-12 7 125 201
2021-11 7 73 118
2021-10 7 73 118
2021-09 7 152 252
2021-08 7 152 252
2021-07 7 152 252
2021-06 7 152 250
2021-05 7 152 250
2021-04 7 152 250
2021-03 7 152 250
2021-02 7 152 250
2021-01 7 152 250
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų