Oficialus pavadinimas: VšĮ Dviračių akademija

VšĮ Dviračių akademija Įmonės kodas 304031341

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje VšĮ Dviračių akademija (draudėjo kodas 2329944, mokesčių mokėtojo kodas 304031341) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

VšĮ Dviračių akademija (304031341) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 4 375 339
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 5 600 718
2022-12 4 438 413
2022-11 4 442 417
2022-10 5 684 812
2022-09 4 516 487
2022-08 4 516 487
2022-07 4 655 621
2022-06 4 607 574
2022-05 4 655 621
2022-04 4 655 621
2022-03 4 672 636
2022-02 5 874 1,045
2022-01 5 675 803
2021-12 5 662 783
2021-11 5 746 862
2021-10 5 627 735
2021-09 5 675 788
2021-08 5 675 788
2021-07 5 662 772
2021-06 5 662 772
2021-05 5 662 772
2021-04 5 662 772
2021-03 5 675 788
2021-02 5 662 772
2021-01 5 662 772
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų