Oficialus pavadinimas: IĮ "ARMUNDO PAJŪRIO AUKŠTALIPIAI"

IĮ "ARMUNDO PAJŪRIO AUKŠTALIPIAI" Įmonės kodas 303913852

IĮ "ARMUNDO PAJŪRIO AUKŠTALIPIAI" PVM kodas LT100015551314 nuo 2022-12-30 (prieš 1 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje IĮ "ARMUNDO PAJŪRIO AUKŠTALIPIAI" (draudėjo kodas 2324701, mokesčių mokėtojo kodas 303913852) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-12 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

IĮ "ARMUNDO PAJŪRIO AUKŠTALIPIAI" (303913852) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 3 - -
2023-06 4 682 624
2023-05 5 608 710
2023-04 4 520 484
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 3 - -
2022-12 1 - -
2022-11 5 351 409
2022-10 6 542 761
2022-09 7 521 859
2022-08 7 632 1,048
2022-07 7 587 968
2022-06 6 561 792
2022-05 5 505 586
2022-04 6 454 636
2022-03 2 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 3 - -
2021-11 5 451 507
2021-10 5 416 482
2021-08 8 548 1,030
2021-07 8 543 1,018
2021-06 9 551 1,155
2021-05 7 369 610
2021-04 5 392 467
2021-03 4 197 185
2021-02 1 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų