Oficialus pavadinimas: "Victoriola", UAB

"Victoriola", UAB Įmonės kodas 303863381

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Victoriola", UAB (draudėjo kodas 2323761, mokesčių mokėtojo kodas 303863381) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Victoriola", UAB (303863381) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 4 257 245
2024-07 3 - -
2024-06 4 145 136
2024-05 4 94 86
2024-04 4 304 290
2024-03 4 211 200
2024-02 4 281 268
2024-01 4 230 218
2023-12 4 283 270
2023-11 4 230 218
2023-10 4 215 204
2023-09 4 222 211
2023-08 4 283 270
2023-07 4 240 229
2023-06 5 213 231
2023-05 5 369 413
2023-04 4 283 270
2023-03 4 145 136
2023-02 4 149 140
2023-01 4 139 130
2022-12 4 193 182
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 308 277
2022-08 4 408 372
2022-07 4 408 372
2022-06 4 347 315
2022-05 4 250 231
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų